12. Mystery shopping dan – kvaliteta usluge u turizmu

12. Mystery shopping dan – kvaliteta usluge u turizmu

RIJEKA – Dvanaestu godinu za redom, Heraklea d.o.o. je organizirala dan posvećen kvaliteti usluga, a na ovogodišnjem je posebna pažnja bila posvećena unapređenju kvalitete usluge u turizmu i hotelijerstvu.

Istaknuti govornici, uz bogat strukovni i poslovni program, prenijeli su sudionicima svoja iskustva, znanja i poslovna ostvarenja. Premijerno su prezentirani rezultati istraživanja Ljeto 2015. (mjerenje kvalitete usluge u turizmu) provedenog 2015. godine, a godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu dodijeljena je tvrtki Maistra d.d.

Cilj konferencije je bio sudionicima dati razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koju zahtjeva današnji gost. Ovaj mystery shopping dan održan je uz potporu Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović te pod pokroviteljstvom Primorsko – goranske županije i župana Zlatka Komadine i Grada Rijeke, a u suradnji s partnerima TZ Kvarnera i TZ Grada Rijeke.