Epidemija poticaj za razvoj tržišta zdrave prehrane

Epidemija poticaj za razvoj tržišta zdrave prehrane

Zdrava prehrana kao način jačanja imuniteta još je više dobila na važnosti nakon pandemije koronavirusa, posebice za rizične skupine građana. Povećana je potražnja za lokalnim, tzv. funkcionalnim proizvodima. Prema podacima Eurostata za 2018. kućanstvo u EU prosječno potroši 12,1 posto svog proračuna na hranu i piće. U Hrvatskoj je potrošnja za hranu u kućanstvu 2018. iznosila 18,1 posto. Zbog aktualne situacije u gospodarstvu i na tržištu rada očekuje se veći pritisak na proračune kućanstava. Ipak, potražnja za zdravom, tzv. funkcionalnom hranom u porastu je.

„Osim što pridonosi poboljšanju zdravlja potrošača, sektor ima veliki gospodarski potencijal. Funkcionalna hrana prodaje se po višim cijenama i ima veću maržu od konvencionalne hrane. Prema podacima Svjetske banke, maloprodajne cijene obično su 30 do 500 posto iznad usporedive konvencionalne hrane,“ rekao je potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam HGK Dragan Kovačević.