Erdutski vinogradi: Osim novih tržišta u Kini i EU, najavljene investicije i u turizam

Erdutski vinogradi: Osim novih tržišta u Kini i EU, najavljene investicije i u turizam

Erdutski vinogradi privode kraju godinu koja bi za njihovo poslovanje mogla označiti prekretnicu. Erdutski vinogradi i ove će godine proizvesti oko 4 milijuna litara vina, od čega je 95 posto kvalitetnog vina, piše SEEbiz.eu

Godina u kontekstu prodaje vina je na razini prošlogodišnje, a primijećeni su i novi trendovi na domaćem tržištu vina.

– Uslijed pada kupovne moći naglašena je prodaja vina niže cjenovne kategorije. Ulaskom Hrvatske u EU postoji zanimanje tog dijela tržišta za naša vina. Dio asortimana je plasiran ali značajnije rezultate u tom smislu tek očekujemo u narednom periodu, s obzirom na ostvarene kontakte, rekao je za SEEbiz Pero Grgić, direktor Erdutskih vinograda.

Za razliku od nekih drugih domaćih vinara, u Erdutskim vinogradima kažu da ne primjećuju pad prodaje vina na hrvatskom tržištu nakon ulaska u EU.

– Naši prodajni pokazatelji ne ukazuju na pad potrošnje domaćih vina naspram činjenice ulaskom Hrvatske u Europsku uniju. U tom smislu nista se značajnije nije dogodilo, jednaka je zastupljenost stranih vina na domaćem tržištu i prije pridruživanja Hrvatske EU, kaže Grgić.

Ove je godine ostvaren i značajan uspjeh kojim se u Erdutu svakako mogu pohvaliti. U proljeće ove godine krenuo je izvoz vina u Kinu.

– Plasman vina ostvaren je isključivo privatnim kontaktom, prvi pokazatelji su dobri a potpunije informacije o prihvaćanju našeg vina na kineskom tržištu očekujemo u narednom periodu, budući da je vino isporučeno nedavno, kaže Grgić.

Za ovu i iduću godinu Erdutski vinogradi najavljuju niz značajnih investicija.

– Investicije u pogon proizvodnje vina – sve s ciljem povećanja kvalitete vina, tako da u tom smislu planiramo investirati u proširenje kapaciteta za hlađenje vina, pumpe većeg kapaciteta za manipulaciju vina kao i nabavka novog uređaja za punjenje vina u sve popularnije Bag in Box pakiranje s povećanim stupnjem automatizacije i bitno većim kapacitetom jer očekujemo i povećane prinose grožđa sa novo zasađenih vinogradarskih površina. Što se tiče investicija u vinograd – uz već postojeća dva stroja za berbu grožđa koja smo nabavili u zadnje dvije godine, planiraju se daljnja ulaganja u mehanizaciju s ciljem pravodobnog obavljanja svih agrotehničkih operacija samo s jednim ciljem a to da se dobije sto kvalitetnije grožđe, najavljuje Grgić.

Novost je svakako ambicija da se u Erdutu više radi na turističkoj ponudi, kako bi što više ljudi dolazilo u ovaj dio Hrvatske.

– Da, svakako. Erdut, bogat povijesti i sa stoljetnom vinskom tradicijom, a u čijem je sklopu i naša vinarija ima velike potencijale za razvoj vinskog turizma, zaključuje Grgić.

Siniša Malus/SEEbiz.eu

Ostavi svoj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

seventeen − 9 =