Načelnica u Ministarstvu turizma Zdenka Šutak: turisti u Slavoniji traže doživljaj i gastronomiju!

Načelnica u Ministarstvu turizma Zdenka Šutak: turisti u Slavoniji traže doživljaj i gastronomiju!

SLAVONSKI BROD – Ministarstvo turizma maksimalno će svim raspoloživim mogućnostima poduprijeti razvoj i iskoristivost turističkih potencijala kontinentalne Hrvatske i upravo je Slavonski Brod, kao središte PPS turističke destinacije Moja lijepa Slavonija kraj Save primjer kojim se mogu voditi brojni hrvatski gradovi kad je riječ o privlačenju turista svim onim sadržajima koji nude nezaboravan turistički doživljaj, iskustvo, kulturu, eno gastronomiju, prirodnu baštinu (…) a ne samo uobičajeno sunce, more, udobni smještaj – istaknula je Zdenka Šutak, načelnica Sektora za upravljanje turističkom destinacijom u Ministarstvu turizma, komentirajući u Slavonskom Brodu mogućnosti razvoja  kontinentalnog turizma, prigodom svečanog otvorenja novih prostorija Turističko informativnog centra u tom gradu.

„Gosti koji dolaze samo i uglavnom radi sunca i mora, traže neke nove zanimacije, doživljaje i sadržaje. Oni te doživljaje moraju podijeliti s drugim ljudima, oni traže iskustvo i to je ono što Slavonija može ponuditi, te u tome vidimo zaleđe, obale i kontinentalnu Hrvatsku, napravljeni su krasni informativni centri, turisti to prepoznaju i dolaze u velikom broju. To nisu više mase turisti, nego individualni programi za posebne i specifične grupe gostiju. Vi u Slavonskom Brodu nemate predsezonu ili podsezonu, vama turistička sezona traje cijelu godinu, jer vaš turist nije morski turist, to je turist koji cijeni kulturnu baštinu koja je autentična, to je život na selu i u malome gradu, život pored rijeke. Takve doživljaje je novi turist željan i voljan je posjetiti ove krajeve“, objasnila je Zdenka Šutak, te istaknula kako Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma zajednički rade na kreiranju novih programa za podizanje konkurentnosti privatnog sektora, ali i javne turističke infrastrukture.

Savjetovala je Brođanima neka koriste moderne tehnologije kako bi na taj način informirali turiste iz drugih zemalja o turističkim potencijalima i ponudi svoga grada i okolice. „Turist hoda okolo s pametnim telefonima, željan je informacije odmah na licu mjesta, a onda kada ste ga privukli, nudite mu što imate, i gastronomiju i nematerijalnu baštinu koju želi doživjeti, želi posjetiti vaša mala mjesta i želi ploviti Savom. Dozovite ih, dajte im nešto“, poručila je gospođa Šutak  brodskim turističkim djelatnicima i ljudima koji se bave turizmom u Slavoniji.

Upozorila je kako na istoku Hrvatske nedostaju kampovi, te OPG-ovi koji nude autentične sadržaje na licu mjesta. „Upravo to turisti žele i upravo na tome treba dodatno poraditi. Potrudite se dovesti ih, a jednom kad dođu vjerujem da će se i vratiti, da će pričati svojim prijateljima, poslati svoje slike na Instagram, komentirati na Twitteru i Facebooku, to je budućnost. Sam hotel nije toliko neophodan, nego mogu biti i drugi sadržaji. Nedostaje jako puno kampova, ne znam zašto ljudi ne koriste tu mogućnost. Ministarstvo turizma daje poticaje za takvu vrstu smještaja, zašto ih ne iskoristiti“, kazala je Šutak.

Podsjetila je da je jedan od aktualnih projekata iz Slavonskog Broda koje je Ministarstvo turizma izravno pomoglo iz raspoloživih fondova Muzej tambure s 400 tisuća kuna, te projekt izgradnje kampa na SRC Poloj za koji je namijenjeno 500 tisuća kuna.

Ivica Vlašić
foto: Nikola Knežević