Pionirski pothvat tvrtke SalesMaster

Pionirski pothvat tvrtke SalesMaster

Predviđa se da će se do 2020. količina podataka koji se razmjenjuju samo preko mobilnih uređaja povećati za čak 14 puta u odnosu na danas.

Taj broj govori o sve većoj potrebi poduzetnika da digitaliziraju svoju ponudu, ali i da vlastiti razvoj usklade s činjenicom da ljudi ipak kupuju od ljudi. Da su i u našoj zemlji poduzetnici prepoznali koliko je važno u poslu spojiti ove dvije komponente za podizanje prodaje govori činjenica da je otvorena tvrtka koja spaja prodajni konzalting i digitalni marketing, SalesMaster. Pokretač projekta je Emil Pavić, poduzetnik i stručnjak za područje pripreme, vođenja prodajnih razgovora i zaključivanja prodaje, koji se zadnjih 15 godina bavi coachingom i održavanjem seminara.

“Današnja prodaja uglavnom je orijentirana na kupca s kojim se komunicira različitim kanalima, ali još uvijek je naglasak na osobnom pristupu prodaji. Količina informacija u digitalnom svijetu povećava se velikom brzinom i ako se ubrzani rast nastavi ovim tempom, velik broj tvrtki nažalost neće se moći nositi sa stranom konkurencijom. Zbog toga smo htjeli na hrvatsko tržište uvesti ovaj jedinstveni koncept”, rekao je Pavić.

 

 

Izvor/Poslovni dnevnik

Ostavi svoj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

eleven − 3 =