Predsjedanje EU je prilika za brendiranje Hrvatske

Predsjedanje EU je prilika za brendiranje Hrvatske

Kako će Hrvatska 1. siječnja 2020. preuzeti predsjedanje Europskom unijom, Zagreb će na pola godine, uz Bruxelles, postati prijestolnica Europe. Pozornost europske i svjetske javnosti bit će usmjerene prema Hrvatskoj koja će kreirati europske politike i postati susretište najviših europskih političkih dužnosnika. Kako najbolje iskoristili tu priliku, bila je tema na okruglom stolu Hrvatska 2020: izazovi predsjedanja EU za međunarodno pozicioniranje koji je održan u sklopu konferencije Communication Management Forum 2019.

Ivan Barbarić, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za međunarodne poslove i EU, istaknuo je da je Hrvatska prepoznata kao turistička destinacija. „Nažalost, tu priča kao da staje i zato moramo napraviti iskorak dalje. Imamo mnogo tvrtki, uz prepoznatljivi Rimac, koje su prve u svijetu u svojim nišama. Made in Croatia možda ne predstavlja kvalitetu poput švicarskog i njemačkog brenda, no moramo raditi da to postanemo. I Hrvati u svijetu poznati su kao stručni i vrijedni, stoga u kombinaciji sa svime mogu pomagati u podizanju svijesti o nama. Gospodarstvo mora biti šlag na toj torti jer bez kvalitetnoga gospodarstva dolazi u pitanje sve ostalo”, zaključuje Barbarić.