Proizvodi Slavonske košarice uskoro i u sustavima eKupi i Crno jaje

Proizvodi Slavonske košarice uskoro i u sustavima eKupi i Crno jaje

Na godišnjoj skupštini Turističkog klastera “Slavonska košarica” u ponedjeljak, 1. veljače, razgovaralo se o radu u proteklih 5 godina i planovima za 2016. godinu. U klasteru je trenutačno 126 članova iz 5 slavonskih županija i svi su zadovoljni do sada postignutim rezultatima, te su najavljene važne aktivnosti za ovu godinu.

– Pokrenuli smo za Božić prodaju proizvoda Slavonske košarice, prodali smo ih 80-ak i ove godine krećemo s većom kampanjom, te smo uspostavili suradnju s Crnim jajetom i eKupi. Preko njih ćemo internetom plasirati proizvode klastera. Najmanje članova imamo za sada iz Virovitičko-podravske županije i ove godine je plan s tog područja privući što više članova. Organizirat ćemo i poslovne radionice za članove kako bi im pokazali kako plasirati svoje proizvode, a nastupit ćemo i na sajmovima. Posjetit ćemo 4 ili 5 sajmova, prvi na redu je Viroexpo, jedan od najvećih sajmova u Hrvatskoj. Među članove klastera provest ćemo i anketu kako bi znali koji su njima najzanimljiviji sajmovi –  rekao je za Soundset Brod predsjednik Turističkog klastera „Slavonska košarica“ Dejan Vuksanović.

Košarica Turističkog klastera u kojoj se nalazi od 5 do 10 proizvoda bit će dostupna za kupnju uskoro i na gradskom trgu u Slavonskom Brodu u Turističko-informativnom centru. Predsjednik Turističke zajednice grada Slavonskog Broda Mirko Duspara naglasio je kako prvotni cilj klastera nije bio izlazak iz grada i županije, no cijela priča se proširila na svih pet slavonskih županija. „Nastojat ćemo u svakom od centara županija koje su uključene omogućiti trgovinu na malo gdje bi naši članovi mogli i plasirati i prodati svoje proizvode za goste koji će dolaziti u Slavonski Brod, Požegu, Vinkovce, Osijek, Viroviticu. Cilj je da ljudi koji se učlane u klaster imaju i koristi od toga“, rekao je Duspara. Veliki je ovo turistički projekt koji će približiti turistima ponudu slavonskih županija, te tako povećati turistički promet, ali i plasiranje i samu prodaju proizvoda članica klastera.

izvor: soundset.hr