Turističko brandiranje gradske industrijske baštine

Turističko brandiranje gradske industrijske baštine

Gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Slavonskog Brod Mirko Duspara danas je održao inicijalni sastanak s predsjednikom Uprave “Đuro Đaković Holdinga” Tomislavom Mazalom na temu pokretanja projekta turističke valorizacije gradske industrijske baštine.

Na održanom sastanku tako se razgovaralo o formiranju vanjskog postava industrijskih eksponata proizvedenih u tvornici “Đuro Đaković” unutar kompleksa Tvrđave, obnovi jednog od tvrđavskih kazamata za postav tzv. “Muzeja industrijske baštine” te rodnoj kući Đure Đakovića kao mogućem turističkom brandu grada.

Naime, pozitivni primjeri prakse iz europskog okruženja pokazuju da i industrijska baština može biti jedan od čimbenika turističkog razvoja destinacija. U tom smislu, na osnovu smjernica turističkog razvoja utvrđenih Master planom turističkog razvoja grada, jedan od mogućih turističkih brandova Slavonskog Broda svakako bi mogao biti i Đuro Đaković.

Kako je zaključeno na održanom sastanku, u ovakvom suvremenom muzeju prijevoznih sredstava, u otvorenom ali i zatvorenom prostoru tvrđavskih kazamata, bili bi izloženi primjerci starih prijevoznih sredstava koja su se nekad koristila na području grada Slavonskog Broda i to na kopnu, zraku i u vodi, a za potrebe muzeja Đuro Đaković Holding bi Gradu ustupio na korištenje nekoliko industrijskih eksponata lokomotiva, tramvaja i valjaka. U svijetu postoje brojni pozitivni primjeri uspješnog urbanog turističkog razvoja gradova s razvijenom teškom industrijom, poput primjerice Glasgowa koji se već tijekom devedesetih godina počeo promovirati kao “Prvi europski post-industrijski grad”, što mu je donijelo velike pomake kad je riječ o turističkim rezultatima.

Izvor/www.slavonski-brod.hr