Web publikacijom do boljeg pozicioniranja PPS destinacije i privlačenja turista

Web publikacijom do boljeg pozicioniranja PPS destinacije i privlačenja turista

Turistička zajednica grada Slavonskog Broda u suradnji s gradovima i općinama umreženima u turističku PPS destinaciju “Moja lijepa Slavonija kraj Save” najavila je u subotu, 12. prosinca još jedan projekt kojemu je cilj bolje pozicioniranje i praktično funkcioniranje ove PPS destinacije.

Radi se o projektu web publikacije ove PPS destinacije koja umrežava tri grada (Slavonski Brod, Nova Gradiška i Županja) i 17 općina u posavskom dijelu Slavonije (Brodsko posavska i Vukovarsko srijemska županija). To je prvi web projekt takve vrste u Hrvatskoj čije je idejno rješenje na medijskoj konferenciji u brodskom hotelu “Art” predstavio Boris Predmerski iz tvrtke “In medius“, kojoj je povjerena izrada projekta. Uz novinare i predstavnike turističkih zajednica gradova i općina umreženih u PPS destinaciju “Moja lijepa Slavonija kraj Save”  nazočni su bili i studenti specijalističkog diplomskog studija menadžmenta Veleučilišta Slavonski Brod.

„U web publikaciji bit će predstavljeno sve što ova PPS destinacija nudi, ali i što time dobivaju općine i gradovi i njihove turističke zajednice. Ne radi se o klasičnoj web stranici, nego o procesu koji će se stalno nadograđivati, omogućiti i pomoći općinama i gradovima predstavljanje njihovih turističkih proizvoda. U hodu ćemo raditi korekcije kako bi web publikacija bila što dinamičnija i sadržajnija za sve koje turistički sadržaji gradova i općina ove PPS destinacije mogu privući pozornost turista. Bitno je predstaviti karakteristike zajedničkog proizvoda i autentičnih proizvoda mikrolokacija, sajamske nastupe, kulturne sadržaje, ponude hrane i vina, mogućnosti aktivnog odmora, smještajne kapacitete, kalendare događanja…Cilj je turistima predstaviti sve što na području ove PPS destinacije njima može biti privlačno“, rekao je Boris Predmerski, naglašavajući kako se radi o prvom ovakvom projektu u Hrvatskoj koji ima ulogu stvaranja trendova, koji gradi imidž i potiče ideje i razvoj turističkih potencijala. Web publikaciju će financirati svih 17 općina  i tri grada iz PPS destinacije. Ekipa “In mediusa” obići će svih 17 općina i tri grada i na terenu dobiti sve što će web publikaciji dati potrebnu kvalitetu i sadržajnu zanimljivost.

Direktorica Turističke zajednice Slavonskog Broda Biljana Lončarić naglasila je da će na ovaj način PPS destinacija sa svim svojim sadržajima imati puno veću vidljivost, prepoznatljivost ali i lakše pozicioniranje na tržištu za vrijeme pred i post sezone kada je u pitanju kontinentalni turizam. Podsjetila je kako je PPS destinaciju Moja lijepa Slavonija kraj Save osnovala Hrvatska turistička zajednica. „U proteklom razdoblju rađene su pripremne aktivnosti izrade podstranice u sklopu web stranice HTZ-e, TZ grada Slavonskog Broda, napravljena je i podstranica na razini HTZ-e, snimljeno je dosta kadrova za video spotove koji će te biti objavljeni. U pripremi su i aktivnosti za prezentaciju zajedničkog suvenira s obilježjem PPS destinacije. Kako financiranje aktivnosti iz fonda  HTZ-e očekujemo tek 2016. godini, primorani smo tražiti sredstva i na lokalnoj razini. Stoga u dogovoru s načelnicima općina radi se ova zajednička web publikacija koja će promovirati PPS destinaciju kao cjelinu s naglaskom na turističke proizvode koji su predmet zajedničkog sporazuma, a to su enogastronomija i kulturna ponuda“ kazala je Lončarić.

Ivica Vlašić