Početkom studenog u koncertnoj dvorani u Berlinu, održano je ovogodišnje izdanje prestižne dodjele nagrada za dizajn – Red Dot Award: Brands & Communication Design.
Red Dot održava se od 1955. godine i prepoznat je kao jedno od najvažnijih priznanja u svijetu dizajna. Pruža globalnu platformu za vrhunske proizvode, brendove i komunikacijske projekte, koje ocjenjuje stručni međunarodni žiri. Red Dot je važan jer postavlja standarde za inovativnost, kreativnost i funkcionalnost u dizajnu, prepoznajući rad koji donosi kvalitetu i estetsku vrijednost u svakodnevni život.
Hrvatski dizajn već dugi niz godina osvaja brojna priznanja na ovoj dodjeli, a ove godine, agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je dvije nagrade, jednu za projekt “Priča koja vrijedi svakog slova” i jednu za ambalažu maslinovog ulja Maslinika V.
Posebno priznanje osvojio je projekt osmišljen za Marodi – “Priča koja vrijedi svakog slova”, koji je dobio titulu „Red Dot Best of the Best“ koja se dodjeljuje najboljima među svim Red Dot dobitnicima koji su se istaknuli vrlo visokom kvalitetom dizajna.
Inspiracija za projekt proizašla je iz činjenice da je Međimurska popevka 2018. godine uvrštena na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva, a na njemu će ostati zaštićena sve dokle god se koristi. Kako bi doprinijeli očuvanju popevke, kreirano je limitirano izdanje zbirke od pet knjiga Međimurskih popevki – „Priča koja vrijedi svakog slova“ u kojoj svaka knjiga dolazi s posebnim pakiranjem Marodi abecedne tjestenine za juhu s točnim brojem slova od kojih je sačinjena pjesma.
Ambalaža maslinovog ulja Maslinika V priča priču o malom masliniku koji želi proizvesti najčišće ekstra djevičansko maslinovo ulje ručnim branjem i prešanjem maslina istog dana. Kako bi se spriječila oksidacija, brzina je ključna, a ubrane masline moraju biti dovezene u uljaru što je prije moguće.
Dizajnirana etiketa predstavlja interpretaciju maslinika, s bijelim segmentima kao simbol suhozida koji okružuje maslinik i brončanim segmentom koji simbolizira ulaz. Logo maslinika centralno je smješten na brončanom segmentu, a prikazuje drvo masline s korijenom. Ulje u boci predstavlja esenciju maslinovog drveta zbog čega je i ambalaža dizajnirana s naglaskom na pažnju i trud uložen u očuvanje ulja u najkvalitetnijem obliku – ručnim branjem i prešanjem ubranih maslina istog dana.
Agencija Bruketa&Žinić&Grey do sada je osvojila ukupno 30 Red Dot nagrada, što potvrđuje njihovu kontinuiranu prisutnost i utjecaj u svijetu dizajna.