Po prvi puta U Hrvatskoj ključni predstavnici svjetskih lidera u industriji putovanja poput Kiwi.com, Trevelporta, Amadeusa, AerTicketa okupit će se na jednom mjestu kao govornici konferencije“Nove tehnologije u industriji putovanja” 7. veljače 2019. u Travel & Tehnology Hub-u ”Gacka 16”, kako bi brojne sudionike inspirirali za promjene i izazove koji ih očekuju na području avioprometa i putovanja. Kako se na njih pripremiti, u kojem smjeru ta industrija ide, zašto su važna strateška lokalna i regionalna partnerstva – poput onog što avio giganti imaju s domaćinom i organizatorom konferencije tvrtkom Travel Management Company (TMC) – samo su neke od tema koje će ova konferencija obuhvatiti.
Organizator konferencije tehnološka tvrtka Travel Management Company lider je u tehnološkim rješenjima u avioprometu na našem području, koji ovim bogatim rasporedom predavanja na konferenciji i B2B radionici žele naglasiti što nam budućnost avioprometa nosi. Što je to umjetna inteligencija i kako će ona mijenjati tržište i ponudu u avioprometu svojim pametnim algoritmima kojima će ponuditi kupcu najbolja individualna rješenja za aviokarte, smještaj i ostali prijevoz – samo su neka od pitanja na koja će odgovoriti konferencija.
Na konferenciji će sudjelovati i predstavnici tvrtki u avioprometu, turističkih agencija i onih iz područja prodaje aviokarata, tehnoloških tvrtki, hotelskog smještaja kao i onih na području transfera iz cijele regije. Prijaviti se možete OVDJE.
Osnivač TMC-a Anđelko Ćalušić ističe da se konferencijom želi najaviti potreba implementacije novih tehnologija na tržištu avioprometa i kao važnost povezivanja i strateških lokalnih partnerstva. Otvaranjem tema i pitanja na konferenciji želi se potaknuti na pozitivnu promjenu za bržu i efikasniju ponudu avioprometa, hotelskog smještaja i transfera koje se uz nju vežu, kako bi lokalne tvrtke tog područja u regiji prihvatile nove načine i tehnologije koje će im pomoći da ponude što bolja rješenja krajnjem kupcu.
TMC je tvrtka koja daje tehnološku i savjetodavnu podršku agencijama i korporativnim klijentima u nabavi u avioprometu, te im svojim rješenjima omogućuje da naprave značajnu uštedu i veći profit.
Ona razvija alate i tehnologije koje se naslanjaju na rad putničkih agencija i globalnih distributivnih sustava u industriji putovanja, posebno u području avioputovanja, te koja daje podršku pružateljima tih usluga kako bi krajnjim kupcima omogućili što bolji doživljaj putovanja. Ta rješenja omogućavaju pružateljima usluga avioprometa da se što bolje i brže prilagode promjenama i trendovima koja se događaju i koja ih nedvojbeno očekuju na području avioprometa.