Pandemija koronavirusa je u zrakoplovnoj industriji izazvala krizu bez presedana te je Air France značajno ojačao svoje prodajne timove posvećene pružanju podrške kupcima – trenutno se blizu 700 agenata. Zadaća prodajnog osoblha je prodaja vezana za nova putovanja, povrat novca ili vaučere. Od siječnja 2020. godine obrađeno je oko 2 milijuna zahtjeva i putnicima vraćena 1,1 milijarda eura.
Kompanija, prilagođava i svoje komercijalne mjere te sada omogućava besplatne rezervacije. Ako putnici žele otkazati putovanje, njihove karte mogu se sada promijeniti bez dodatnih troškova i bez posebnih uvjeta, a mogu mijenjati i datum i odredište po svom izboru. Također, putnici mogu tražiti povrat novca ili vrijednosni vaučer, koji kasnije mogu zamijeniti za novac, ukoliko se ne iskoriste. Ove mjere primjenjuju se na sva putovanja do 31. ožujka 2021. Ako zrakoplovna kompanija otkaže njihov let, putnicima su na raspolaganju iste opcije.
Novo putno osiguranje za rizike povezane sa pandemijom
U partnerstvu s Allianz Travel, Air France sada putnicima nudi osiguranje koje pokriva troškove uslijed eventualnog oboljenja od Covid-19 ili zahtjeva za karantenom. Ovo osiguranje pokriva troškove medicinske pomoći na putu, u inozemstvu, kao i troškove koje mogu nastati kao posljedica moguće karantene (troškovi smještaja, itd.). Navedeno osiguranje putnici mogu dobiti pri kupovini zrakoplovnih karata na web stranici: http://www.airfrance.com
Ovo osiguranje trenutno je dostupno putnicima s prebivalištem u Francuskoj, Njemačkoj, Španjolskoj, Nizozemskoja i Velikoj Britaniji,a uskoro u drugim zemljama.