Prema novim podacima Jeftinije.hr, portala za usporedbu cijena u web trgovinama ove je godine zabilježen manji pad potražnje za vrijeme Crnog petka i to od 11 %. Najveće iznenađenje bila je činjenica da su najmanje traženi bili proizvodi koji se tradicionalno najviše kupuju za vrijeme Crnog petka poput televizora, mobitela, laptopa i pametnih satova dok su među najtraženijima bili usisavači, sušilice, perilice rublja i parfemi.
„Najveće iznenađenje ovogodišnjih Black Friday kupnji bili su proizvodi iz segmenta bijele tehnike i malih kućanskih aparata“, otkrio je Michal Buzek, voditelj analitike u Heureka Grupi, dodajući: „S druge strane, potrošači su najmanje interesa pokazali prema tradicionalno popularnim kategorijama proizvoda poput laptopa, mobitela ili robotskih usisavača“.
Najveći ovogodišnji hit bile su knjige s potražnjom većom od 1100 %, odvlaživači zraka za kojima je potražnja porasla više od 100 % te muške jakne koje su bile 85 % traženije nego prošle godine. Među najpopularnijim kategorijama našli su se još usisavači (+40%), perilice rublja (+27%), sušilice rublja (+9%) te parfemi (+27%). Najveći pad potražnje, u odnosu na prošlu godinu, zabilježen je u kategorijama mobitela (-13%), televizora (- 20%), pametnih satova (- 20%), laptopa (-32%) te robotskih usisavača (-56%).