FMG d.o.o. (http://www.fmg.hr/) je tvrtka čija je osnovna djelatnost proizvodnja specijalizirane ugostiteljske opreme. Dugogodišnje ulaganje u razvoj proizvoda i modernizaciju proizvodnje rezultiralo je prepoznatljivošću na domaćem tržištu te tvrtka trenutno 99.85% svoje proizvodnje plasira na tržište unutar granica RH. No pokazala se prilika i potreba osvajanja i inozemnih tržišta pa je Tvrtka ulaganjem EU sredstava u projekt “Certifikacijom do novog tržišta” krenula u ishodovanjem CE oznake za 8 specijaliziranih proizvoda za ugostiteljstvo. FMG će na taj način potvrditi kvalitetu, sigurnost i pouzdanost svojih proizvoda te osigurati preduvjete za izlazak na tržište EU a time i povećanje izvoza i ukupne konkurentnosti tvrtke FMG d.o.o. u djelatnosti proizvodnje gotovih proizvoda od metala.
Projekt “Certifikacijom do novog tržišta” je usmjeren na rješavanje problema s kojim se uglavnom proizvođači i susreću a to je kontinuirano poboljšavanje kvalitete i pouzdanosti proizvoda te zadovoljavanje norme za specijaliziranu ugostiteljsku opremu. Velik dio proizvoda atestiran je od strane Zavoda za istraživanje kvalitete ZIK Zagreb. Ulaskom RH u EU postojeći atesti prestaju biti važeći što zahtjeva dodatno ulaganje u ispitivanje i atestiranje postojećih proizvoda prema EU standardima i normama.
Ishodovanje CE oznake za 8 specijaliziranih proizvoda za ugostiteljstvo omogućilo je tvrtki rješenje problema i pristup novim tržištima te planirano povećanje prodaje za 30% do 2021. godine u odnosu na baznu 2016. i povećanje izvoza do 2021. godine više od 30% u odnosu na 2016. godinu.
Projekt “Certifikacijom do novog tržišta” realiziran je u Brodsko-posavskoj županiji a ostvaren je specifični cilja; Poboljšani rast i razvoj MSP na domaćem i stranim tržištima jer je provedba projekta omogućila jačanje konkurentnosti tvrtke FMG d.o.o. na međunarodnim tržištima i povećanje regionalne konkurentnost uz brži gospodarski rast.
“U konačnici, realizacija projekta omogućit će našoj tvrtki ishodovanje CE oznake za 8 proizvoda, a do 2021. godine povećanje prihoda od prodaje za 30% i izvoza više od 30%. Ovi pokazatelji potvrda su važnosti CE oznaka za naše proizvode koji će na ovaj način svoje kupce pronaći i na inozemnim tržištima.”– rekla je direktorica Sanja Turčinović.
Valja dodati da je Projekt “Certifikacijom do novog tržišta” financiran iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR).