Hrvatske kuće za odmor pobijedile su u dvije kategorije u izboru Best European Holiday Home (BEHH), koji petu godinu zaredom organizira European Holiday Home Association. Na dodjeli održanoj jučer u Barceloni titulu najbolje obiteljske kuće za odmor odnijela je Kuća za odmor Gran Vista iz mjesta Dragoslavec nedaleko Čakovca, dok je titulu za najbolju kuću za wellness odmor osvojila Villa Palma iz Naplovca na otoku Korčula. Ove godine natjecati se moglo u osam kategorija, a od ukupno 64 finalista iz 17 zemlje bilo je čak 11 hrvatskih kuća.
„Drago mi je da se tradicija nastavlja i da su naši prekrasni objekti ponovno prepoznati po kvaliteti sadržaja i uređenju. S velikim ponosom sam primila nagrade i čestitke od svih drugih predstavnika nacionalnih udruženja, koje su dokaz da se obiteljski turizam u RH razvija u pravom smjeru,“ istaknula je predsjednica Zajednice obiteljskog turizma HGK Martina Nimac Kalcina, koja je preuzela nagrade u ime pobjednika iz Hrvatske.
Nimac Kalcina je čestitala dobitnicima i svim nominiranima na ovom velikom uspjehu, uz vjeru da će to poticajno djelovati na ulaganje u kvalitetu drugih objekata u obiteljskom smještaju. „Ova priznanja jasan su dokaz ulaganja u kvalitetu naših domaćina, čime su upravo oni ti koji su značajno pridonijeli stvaranju brenda Hrvatske kao zemlje prelijepih kuća za odmor koji pružaju jedinstveni doživljaj“, rekla je Nimac Kalcina i pozvala sve članice Zajednice da se aktivno uključe u akciju i nominiraju hrvatske kuće i apartmane za odmor u što većem broju i iduće godine.
Hrvatska gospodarska komora član je Europske organizacije obiteljskog smještaja od ožujka 2017. Uz aktivni rad u sklopu organizacije, članstvo omogućava vlasnicima obiteljskog smještaja u Hrvatskoj prijavu na izbor za najbolju europsku kuću za odmor. Tako je ove godine u kategoriji „Best Health & Wellness Holiday Home“ od osam finalista bilo čak pet iz Hrvatske. Dio je to strategije za koju se zalaže Zajednica obiteljskog turizma HGK, podizanje kvalitete obiteljskog smještaja kroz njegovu segmentaciju, brendiranje i odabir ciljnog tržišta. Izboru su prisustvovali predstavnici najvećih europskih i američkih tvrtki koji se bave obiteljskim smještajem, poput tvrtke AirBnB, HomeAway, Awaze, Interhome, TripAdvisor, Kigo te predstavnici nacionalnih udruženja pružatelja smještaja u domaćinstvu.