Bosch je pokretačka snaga u transformaciji mobilnosti. Boscheva rješenja za cestovni promet budućnosti omogućuju mu da već sada raste dvostruko brže nego tržište. Očekuje se da će prodaja poslovnog područja Mobility Solutions u 2017. porasti za 7 posto na približno 47 milijardi eura. U tom istom razdoblju globalna proizvodnja vozila narast će za samo 2,8 posto. „Naše poslovanje u industriji motornih vozila i dalje raste te će i dalje biti snažno. To nas stavlja u dobar položaj naspram mobilnosti budućnosti”, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik Boscheva upravnog odbora. Poslovanje sa sustavima pomoći vozaču trenutačno raste prilično brzo. Ti sustavi nagovještavaju automatiziranu vožnju. Rast tržišta na tom području iznosi 25 posto, a u Boschu je još i veći. Dobavljač tehnologije i usluga već će 2019. ostvariti prodaju od dvije milijarde eura sa sustavima pomoći vozaču. Broj zaposlenika tvrtke u istraživanju i razvoju u poslovnom području Mobility Solutions do kraja će godine narasti skoro 10 posto na 48.000 osoba. Stručno gledano, put do mobilnosti bez nesreća, stresa i emisija uključivat će automatizaciju, elektrifikaciju i povezivost. „Nije bitno samo napraviti bolje automobile. Trebamo nove koncepte mobilnosti”, napomenuo je glavni izvršni direktor Boscha.
Elektromobilnost postaje dio tržišta u sve većoj mjeri. Nova Boscheva e-osovina čini električni pogonski sklop učinkovitijim i isplativijim proizvođačima automobila, a time i svakome tko želi voziti na električni pogon. Bosch je za primjenu na području lake elektromobilnosti razvio prilagodljiv i jednostavno skalabilan sustav pogonskog sklopa od 48 volta na temelju komponenata koje su već iskušane i ispitane u proizvodnji. Bosch već ima vodeći položaj u Kini, najvećem svjetskom tržištu za elektromobilnost. U Europi Bosch isporučuje sustave pogonskih sklopova najvećem voznom parku električnih vozila na kontinentu, vozilima Streetscooter njemačke pošte.
Jednostavno poput korištenja pametnog telefona: softverska ažuriranja iz Boschevog oblaka
Taj pristup također se primjenjuje i na povezivost. Tijekom sljedećih pet godina, tržište za povezanu mobilnost rast će gotovo 25 posto svake godine. To znači da će globalna prodaja narasti s 47 na 140 milijarda eura (izvor: PwC). To zahtijeva stručnost u područjima senzora, softvera i usluga, što Bosch posjeduje i po tome je jedinstven u industriji motornih vozila. Samo je u ovom trenutku 1,5 milijuna vozila povezano Boschevim softverom interneta stvari. Povezivost vozila omogućava mnoge usluge mobilnosti. Vozila će postati osobni pomoćnici: „´Samo vožnja´ stvar je prošlosti. Povezivanjem automobila s pametnim domovima i uredima pretvaramo ih u treći prostor za život”, napomenuo je Denner. Uskoro će povezivost značiti da će vozila digitalno rješavati dogovore za posjet radionici korištenjem nove Boscheve usluge „Software-Update Over-the-Air”. To će omogućiti sigurno i pouzdano ažuriranje podataka vozila na isti način na koji se sada ažuriraju pametni telefoni. Bit će moguće preuzeti dodatne funkcije poput tražilice parkirnog mjesta. Korištenjem usluga prijenosa softvera bežičnim putem, vozači će ubuduće moći iznova podešavati svoje automobile. U Boschu povezivost ne predstavlja samo ono što je ispod poklopca motora. Usluge kao što su Coup i usluga dijeljenja e-skutera koja je uvela revoluciju u gradski promet Berlina i Pariza pretvaraju Bosch u dobavljača usluga mobilnosti. Istraživanja pokazuju da će tržište usluga mobilnosti na svjetskoj razini godišnje rasti 28 posto