Potvrđena je vijest koju su priželjkivali brojni domaći i svjetski poklonici najiščekivanijeg ljetnog glazbenog događaja! Festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj do 2022. godine, a ova će vijest dodatno začiniti spektakularni slavljenički program kojim se obilježava prvih pet godina festivala. Na službenoj konferenciji za medije objavljena još jedna ekskluzivna informacija. Hrvatski nogometni klub Hajduk i organizatori festivala potpisali su sponzorski ugovor pa je tako ULTRA Europe jedini festival na svijetu koji izravno podržava rad i razvoj jednog profesionalnog nogometnog kluba.
Podsjećamo, festival je svoje premijerno izdanje imao 2013. godine, a organizatori se u samo pet godina mogu pohvaliti impresivnim rezultatima. Split i Hrvatska postali su nezaobilazna vijest svih svjetskih medija, a prema podacima i rezultatima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, festival ULTRA Europe nosi epitet najvećeg međunarodnog događanja u hrvatskoj povijesti. Više od 150 tisuća posjetitelja iz preko 140 zemalja svijeta podatak je s kojim se malo koja manifestacija na svijetu može pohvaliti, a da je slavljeničko peto izdanje samo uvod u novo poglavlje u industriji zabave i turizmu potvrdio je i Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live, nositelj licence i organizator festivala.
„Ponosan sam i sretan što napokon mogu potvrditi da festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj još minimalno pet godina! Rezultat je to koji ne bismo mogli ostvariti bez bezuvjetne podrške Vlade Republike Hrvatske, gradskih vlasti te turističkog sektora, a siguran sam da će se uspješna suradnja nastaviti i u narednim godinama. Naša su očekivanja i ciljevi vrlo jasni – jedinstvenim konceptom destinacijskog festivala postati najvažnije ljetno događanje i najveći festival u Europi s više od 180 tisuća posjetitelja,“ izjavio je Joe Bašić koji se osvrnuo i na najviše sigurnosne mjere koje posjetitelje očekuju na stadionu: “Sigurnost naših gostiju nam je iznimno važna stoga smo, u suradnji s lokalnim institucijama i policijom, poduzeli sve mjere kako bi sve bilo na najvišoj mogućoj razini i u skladu s našim visokim standardima. “
Organizatori su naglasili kako dodatnim planiranim investicijama i ulaganjima festival ima potencijal potaknuti čak milijardu kuna dodatne potrošnje godišnje, a da je promocijom brojnih domaćih destinacija i festivalskih lokacija cilj zadržati gosta u Hrvatskoj čak deset dana u odnosu na dosadašnjih pet. Važnost i utjecaj ovakvih manifestacija za pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne destinacije za turiste iz svih dijelova svijeta potvrdio je i ministar turizma, Gari Capelli:
„Velike manifestacije kao što je ULTRA Europe osim što predstavljaju dodatan motiv dolaska turista, stvaraju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi te imaju veliku promotivnu vrijednost za hrvatski turizam jer gosti koji posjećuju ovakve svjetski poznate atrakcije dolaze iz brojnih zemalja diljem svijeta. Koliko ovakvi festivali, uz povezivanje s postojećim i kroz stvaranje novih dodatnih sadržaja, doprinose razvoju hrvatskog turizma, može se vidjeti i u činjenici što su neke destinacije postigle izniman rast te postale još prepoznatljivije i popularnije destinacije na razini Europe i čitavog svijeta. Vjerujem kako će festival i ove godine dati velik doprinos Splitu i čitavoj Splitsko-dalmatinskoj županiji, jer ne samo da će smještajni kapaciteti biti u potpunosti popunjeni, već će pridonijeti i svim ostalim uslužnim djelatnostima“, izjavio je ministar turizma Gari Capelli.
Predstavnici Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita te turističkog sektora istaknuli su kako je festival u proteklih pet godina značajno utjecao na turističku sliku Splita i splitske županije, stavljajući ih na kartu svijeta najvećih festivalskih događanja. Festival i glazbeni turizam važan su dio razvojne strategije Splitsko-dalmatinske županije, a Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije iskoristio je priliku i zahvalio svim malim ljudima koji već pet godina sudjeluju u stvaranju najvećeg glazbenog događanja u ovom dijelu svijeta.