Turistička zajednica grada Slavonskog Broda nastavlja on-line promotivnu kampanju na na austrijskom i njemačkom tržištu. Riječ je o kampanji koja se provodi u suradnji s tvrtkom K.G.Media d.o.o. iz Poreča i Hrvatskom turističkom zajednicom, a još ovoga listopada naglasak će biti na promociji selektivne gastro ponude slavonske Posavine.
Tako je jedan od oglasa, koji će do kraja listopada biti vidljiv na stotinjak austrijskih i njemačkih web portala u sklopu Google Display mreže, je i oglas putem kojeg se turisti pozivaju u slavonskobrodski restoran UNO na degustaciju mesa od slavonskog goveda podolca, a kojeg od nedavno, a u suradnji s Brodskim ekološkim društvom, ovaj restoran ima u ponudi.
Inače, kampanja je tijekom kolovoza i rujna u pretraživačkoj kampanji ostvarila 157 klikova na oglase i 2.351 pojavljivanja oglasa; u prikazivačkoj (GDN) kampanji 6.972 klikova na oglase i 3.490.505,00 pojavljivanja oglasa, a u prikazivačkoj (GDN) remarketing kampanji 6.480 klikova na oglase i 3.304.342 pojavljivanja oglasa.