Mit da kreativci ne mogu biti dobri poslovnjaci i obrnuto gotovo se svakodnevno razbija pred mojim očima, a upravo se jedan takav primjer dogodio kad sam upoznala Maju Mesić, vlasnicu Boya, inovativnih pastela, namijenjenih i djeci i osobama koje od svog alata za crtanje traže više.
Maja nije mislila da može biti poduzetnica, ali ne zato što je smatrala da za to nije sposobna, nego o tome jednostavno – nije razmišljala. Tako je bilo i kad je krenula “gurati” projekt – nije razmišljala o preprekama, nije razmišljala o problemima. Borac je po prirodi, stoga ju je malo što moglo zaustaviti.
Mnogi bi pomislili da su Boye njene “igračke”, jednokratni projekt o kojemu autorica nije možda mnogo razmišljala. Naprotiv, osmislila ih je još za vrijeme studija, 2003. godine, ali tek se 2007. ozbiljnije počela baviti njima. No, tada je sve bilo teže – doći do informacija, do pravih ljudi, do pravog znanja. Razmišljala je o prodaji Boya nekom većem proizvođaču sličnih proizvoda, čak je neko vrijeme to i aktivno radila na tome, ali neuspjeh ju nije pokolebao. Naprotiv. Samo joj je potvrdio mišljenje da to nije pravi put za nju, a nagrada koja je došla 2008. godine, Red Dot, svojevrsni Oscar za dizajnere, sve je dodatno zacementirao. Majin proizvod je dobar, prepoznat i ima budućnost. Više o Maji i Boyama pročitajte OVDJE
Izvor: netokracija