ROVINJ – Na 13. Mystery shopping danu održanom u utorak 21.ožujka u Rovinju, godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2016. godinu pripala je hotelijerskoj tvrtki Aminess Hotels & Campsites. Na skupu koji tradicionalno okuplja turističke tvrtke, djelatnike, hotelijere te turističke zajednice prezentirani su rezultati istraživanja “Tajni gost” provedenog s ciljem mjerenja kvalitete usluge u turizmu od lipnja do rujna prošle godine.
Tajni gosti posjetili su 1655 lokacija na Jadranu i u unutrašnjosti te je prema rezultatima istraživanja godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge u turizmu za 2016. dodijeljena tvrtki Laguna Novigrad d.d. koja posluje pod brendom Aminess Hotels & Campsites. Ljubaznost i visokokvalitetna usluga temelj su poslovanja svakom turističkom djelatniku i biti najbolji među najboljima velika je čast ali i potvrda dosadašnjem razvoju Aminessa.
„Iznimno kvalitetna usluga najveća je vrijednost Aminess hotela i kampova i doista smo prezadovoljni što naši gosti to prepoznaju na pravi način. Od prošle godine poslujemo pod novim brendom Aminess čija je srž upravo profesionalna usluga u prijateljskom okruženju što je temeljni okvir unutar kojeg s našim gostima stvaramo dugoročne odnose odnosno „Veze koje traju“ kako glasi i slogan naše tvrtke. Najveću kvalitetu koju imamo smo utkali i u samo ime brenda jer Aminess dolazi od francuske riječi ami što znači prijatelj. Prethodno provedena interna istraživanja među našim gostima pokazala su upravo uslugu i naše zaposlenike kao našu najveću vrijednost i zato smo ciljano, oko tog koncepta i sagradili cijeli brend“, izjavila je Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Aminess Hotels & Campsites.
Interni treninzi, kontinuirana istraživanja gostiju i zaposlenika u ovoj tvrtki se redovno provode i potvrda su činjenici da ni nakon ove nagrade nema opuštanja. U Aminess hotelima i kampovima je sezona već počela i tvrde ne samo da će zadržati postojeći nivo usluge već je i dodatno unaprijediti. Aminess Hotels & Campsites u svom portfelju broji dva hotela i dva kampa u istarskom Novigradu te po jedan hotel u Orebiću na Pelješcu i na otoku Korčuli, a u planu su i nove investicije. Kontinuirana ulaganja u infrastrukturu, sadržaje i nivo usluge reflektiraju se i na već desetljećima stabilan godišnji porast financijskih pokazatelja. „Visok nivo usluge naša je strateška odrednica no svi naši djelatnici, i stalni i sezonski, najzaslužniji su za ovu nagradu jer viziju Uprave svakodnevno provode u djelo stoga i ova nagrada prvenstveno pripada svakom od njih.” – zaključila je Bokulić.