Pokemon GO, igra u nadograđenoj realnosti (AR) širi se svijetom zapanjujućom brzinom, iako je lansirana prije samo nekoliko dana.
Prema podacima analitičke kompanije Sensor Tower, od svog pojavljivanja, aplikacija Pokemon GO je instalirana više od 15 milijuna puta. Sudeći prema broju instalacija, nije veliko iznenađenje što se Pokémon GO trenutačno nalazi u vrhu listi prodanih aplikacija.
Iznenađujuće je koliko vremena korisnici investiraju u Pokémon GO, u odnosu na pet najpopularnijih aplikacija. Prema analizama kompanije Sensor Tower, prosječni iPhone korisnik provede više od 33 minuta u aplikaciji, u usporedbi s 22 minute koliko se provede na Facebooku, ili 18 minuta na Snapchatu. Ovo se odnosi na upotrebu aplikacija na dnevnoj razini. Pokemon GO je po broju aktivnih korisnika iza sebe ostavio čak i Twitter, procjenjuje se kako trenutačno za Pokemonima traga otprilike 20 milijuna ljudi, ali broj iz sata u sat nezaustavljivo raste. Još je čudniji podatak koji je objavio Google: Pokemon GO je u posljednjih tjedan dana jedan od najpopularnijih pojmova koji se upisuje u Google tražilicu, popularniji čak i od vječitog lidera među pojmovima na internetu – porn, što će reći da je u ovom trenutku “Pokemanija” popularnija i od pornografije.
Nitko ne poriče da je Pokemon GO pravi hit, a svi se pitaju hoće li igra uspjeti održati svježinu i ostati zanimljiva korisnicima na duži period.