Vrlo živahna kampanja vodi se i na društvenim mrežama, provjerili smo kako to izgleda u virtualnom prostoru i koliko se razlikuje od klasične kampanje koju smo vidjeli dosad?
Poruke su iste, ali je drugačiji način prezentacije, grafički paket i slično Što se tiče Facebooka HDZ ima 43 888, a SDP 27 512 sljedbenika. Na Twiteru je taj broj daleko manji, ali tu primjerice SDP ima 3549, a HDZ 1844 onih koji prate njihove objave.
Iako su obje stranke aktivne na obje mreže možemo definitivno zaključiti da je SDP vladar Twittera, a HDZ vladar Facebooka. No, HDZ se proširio i na druge platforme, od danas je aktivan i njihov profil na instagramu.
Na društvenim mrežama stranke objavljuju dijelove svojih programa, stranačke aktivnosti, pozivaju birače da se priklone njima, da im u nedjelju daju svoj glas, a nerijetko se i osvrnu na političke protivnike.
HDZ to radi uz kratak tekst i fotografiju koja ima jedan grafički dodatak u kojem je u jednoj, dvije rečenice sadržana srž njihove poruke. SDP ponekad zna i bocnuti, kao sinoć, kada su objavili ovaj crtež bundeve uz opomenu ‘Noćas izlaze zombiji’.
Drugi nas političari također izvještavaju o svojim aktivnostima. Jadranka Kosor nas je obavijestila da je posjetila obitelj Purda u Vukovaru, redovito objavljuje fotografije i twittowe iz kampanje.
Zanimljivo je još spomenuti Anku Mrak Taritaš, ona je počela objavljivati animirane spotove u kojima predstavlja što je sve radila. Zgodno je primjetiti kod nje da, iako je članica stranke, zapravo sebi radi vrlo dobar osobni PR, što svakako ima veze, među ostalim, i s preferencijalnim glasovanjem.