U veljači je u Hrvatskoj prodano 16,6 posto više novih osobnih automobila nego u istom mjesecu prošle godine, njih ukupno 2.583, a najprodavanija su bila Volkswagenova vozila, pokazuju podaci Promocije Plus.
U veljači je prodano 327 Volkswagenovih (VW) vozila, a s prodajom od 213 vozila slijedi Škoda, članica istog koncerna. Na trećem je mjestu Hyundai s prodanih 186 vozila, dok su Opel i Renault prodali po 181 vozilo. Od ukupno prodanih osobnih vozila u veljači, udio VW-ovih automobila iznosio je 12,6 posto, dok je Škoda postigla udio od 8,2 posto, a Hyundai 7,2 posto.
Što se modela tiče, u veljači je, kao i u siječnju, najviše prodano Volkswagenovih Golfova, njih ukupno 132. Na drugom je mjestu model Suzuki Vitara sa 113 prodanih vozila, a treća Škoda Octavia sa 105 prodanih komada. Udio Golfa u ukupnoj prodaji dosegnuo je 5,1 posto, dok je udio Vitare iznosio 4,3, a Octavije 4 posto. Od premium marki, u drugom je ovogodišnjem mjesecu prodano 94 Audija, 79 BMW-a, te 62 Mercedesa. Prodano je nadalje i pet Porschea te po jedan Jaguar i Lexus.
U dva mjeseca prodaja porasla 8 posto
U prva dva mjeseca ove godine prodano je ukupno 5.010 novih putničkih vozila, osam posto više nego u istom lanjskom razdoblju. Na prvom je mjestu VW, s ukupno 708 prodanih novih vozila, slijedi Škoda, s 398 vozila, i treći Opel sa 357 prodanih komada. Pritom je udio VW-a u ukupnom broju prodanih vozila dosegnuo 14,1 posto, dok je udio Škode iznosio 7,9, a Opela 7,1 posto. Gotovo dvije trećine prodanih vozila, ili točnije 63,2 posto, u siječnju i veljači bili su ‘dizelaši’, a 34,5 posto ‘benzinci’. Najviše je u tom razdoblju novih vozila, njih 2.140, prodano na zagrebačkom području, a najmanje u Ličko-senjskoj županiji, gdje je u prva dva mjeseca prodano samo 16 vozila.