Turistička zajednica grada Slavonskog Broda u suradnji s agencijom KG Media i uz potporu Hrvatske turističke zajednice provodi online promotivne kampanje za PPS destinaciju “Moja lijepa Slavonija kraj Save” na tržištima Austrije i južne Njemačke. Ukupna vrijednost medija plana iznosi 162.862,25 kuna bruto s udjelom Hrvatske turističke zajednice u sufinanciranju od 80 posto, sve u sklopu programa Udruženog oglašavanja.
Predmet oglašavanja su web stranice PPS destinacije http://www.visitslavonija.hr te, kao posebni segmenti, gastronomija i manifestacije. Planirano trajanje aktivnosti je od lipnja do listopada 2016. Od početka oglašavanja do konca srpnja kampanja je polučila više od 3 tisuće relevantnih posjeta na web stranice i više od 1,7 milijuna impresija oglasa. Osim navedenih parametara mjere se i konkretne akcije (konverzije) posjetitelja kojih je bilo više od 300.
Za oglašavanje se koristi Google AdWords platforma pa se tako oglasi prikazuju na Google pretraživačkoj mreži tj. na Google tražilici prilikom upita samih korisnika i na Google prikazivačkoj mreži tj. na Internet portalima.
Na Internet portalima oglasi se prikazuju korisnicima na temelju njihovih interesa, tema portala i uz korištenje opcije ponovnog ciljanja (remarketing). Samo neki od portala na koje se plasiraju oglasi su: www.krone.at, www.suedkurier.de , www.youtube.com i mnogi drugi.
Inače, međunarodna agencija za oglašavanje KG Media (www.kg-media.eu) ima dugogodišnje iskustvo u oglašavanju hrvatske turističke ponude na inozemnim tržištima. Samo neki od klijenata s kojima surađuju su Maistra, Laguna Poreč, Istraturist, HTZ, TZ Istarske županije, TZ Primorsko-goranske županije, TZ Karlovačke županije, Zaton Holiday Resort…