Karlovačko nepasterizirano Retro (Heineken Hrvatska d. o. o.), Ožujsko Amber i Ožujsko rezano (Zagrebačka pivovara d. o. o.), Bioenergenti-Pelet / Briket (Spačva d.d.), Svježa kalifornijska pastrva (Ritterman d. o. o.), Pašteta od dimljenog lososa i Riblja pašteta s jadranskim kozicama (Trenton d. o. o.), Repin rezanac i Bijeli kristal šećer (Sladorana d. o. o.) – novi su hrvatski proizvodi kojima je Savjet vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda dodijelio pravo uporabe znaka „Hrvatska kvaliteta“.
Prošlo je dvadesetak godina od početne ideje koju je pokrenula HGK, s ciljem stvaranja vizualnog identiteta visokokvalitetnih proizvoda i usluga temeljenih na dugogodišnjem iskustvu i znanjima te razvojno-istraživačkom radu, invenciji, kreaciji i tradiciji, rekla je voditeljica Odjela za upravljanje kvalitetom HGK Nevenka Gašparac. Još 1997. godine znakovi „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ krasili su tada samo šest hrvatskih proizvoda, a danas ih je 223, od čega 143 proizvoda / linije proizvoda imaju pravo uporabe znaka „Hrvatska kvaliteta“, a 80 pravo uporabe znaka „Izvorno hrvatsko“. Sastavni su dio portfelja 133 tvrtki. I na početku i danas, proizvođačima tih proizvoda dodijeljeni znakovi znače svojevrsnu nagradu za dugogodišnje uloženo znanje, iskustvo i trud u njihovu stvaranju, održavanju kontinuiteta u kvaliteti i njenu unapređivanju te jačanju prepoznatljivosti proizvoda i usluga na domaćem i inozemnom tržištu.
U suradnji s nositeljima znakova kvalitete, HGK gradi već dugi niz godina vizualni identitet kvalitetnih hrvatskih proizvoda i usluga, a provođenjem brojnih promidžbenih aktivnosti, poput akcije „Kupujmo hrvatsko“, podiže svijest potrošača o kvaliteti hrvatskih proizvoda i usluga koje se vizualno prepoznaju zahvaljujući znakovima kvalitete „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“.