Na 5. sjednici u četvrtak 25. veljače, Vlada RH donijela je između ostalog i odluku o preimenovanju zagrebačke zračne luke, koja će nositi ime po prvom hrvatskom predsjedniku Franji Tuđmanu.
Ministar prometa Oleg Butković predložio je da novi terminal nosi ime prvog hrvatskog predsjednika, nakon što je Ministarstvvo prometa dobilo potporu njegove supruge Ankice Tuđman, koncesionara te drugih suvlasnika udjela u zračnoj luci – gradova Zagreba i Velike Gorice te Zagrebačke županije.
Zagrebačka zračna luka dana je u koncesiju francuskoj tvrtki ZAIC koja gradi novi terminal, a ime, prema ugovoru, određuje koncesionar. Suvlasnici zračne luke su Država s 55 posto, Grad Zagreb s 35 posto te Zagrebačka županija i Grad Velika Gorica s po 5 posto.
Novi terminal trebao bi biti pušten u pogon u proljeće 2017. godine. Radove vodi francuski koncesionar ZAIC, a sudjeluju hrvatske tvrtke Viadukt, Kamgrad, Zagreb Montaža Grupa i KFK Tehnika.
Akcijski plan za reformu javne uprave
Vlada je donijela odluku i o provedbi mjera za unapređenje sustava javne uprave koje su usmjerene na postizanje tri cilja; učinkovitu upravu usmjerenu na korisnike, razvijeni ljudski potencijali za učinkovitu upravu i kvalitetne informatizirane javne usluge. Akcijski plan u kojem će biti definirani svi rokovi trebao bi biti gotov do 15. travnja 2016., najavila je ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović .
Izvijestila je da bi se ključne promjene trebale dogoditi optimizaciji organizacije svih tijela na državnoj i lokalnoj razini, promjeni politike plaća državnih i lokalnih službenika i namještenika, funkcionalnoj i fiskalnoj decentralizaciji te postizanju optimalnog teritorijalnog preustroja te racionalizacije i digitalizacije cijelog sustava.
Također, ministrica Alibegović istaknula je da Vlada želi plaće urediti na način da će se Zakon o državnim službenicima i namještenicima približiti Zakonu o radu, pa bi tako za sve zaposlenike državne i lokalne uprave postojao jedan jedinstveni Zakon o plaćama. Za praćenje plana, davanje mišljenja i preporuka osnovat će se tri povjerenstva; za modernizaciju sustava javne uprave, razvoj ljudskih potencijala i za informatizaciju.