Nove standarde u poslovanju nekretninama od siječnja 2017. na hrvatsko tržište uvodi Sotheby’s International Realty. Najpoznatija globalna mreža za promet luksuznim nekretninama otvara ured u Splitu, u sklopu Le Meridien Hotela Lav, a direktor ureda i ovlaštena osoba za zastupanje je ekonomist Marko Pažanin.
Kao prirodan slijed i ulaganje najpoznatije svjetske aukcijske kuće Sotheby´s koja od 1744. godine spaja kupce i prodavatelje umjetnina i drugih prestižnih vrijednosti, od 1976. djeluje i Sotheby’s International Realty, mreža tvrtki za promet luksuznim nekretninama diljem svijeta.
Brend Sotheby’s International Realty, simbol izvrsnosti, globalni je lider na području posredovanja u kupoprodaji luksuznih nekretnina. Posluje u 65 zemalja s 840 ureda i devetu godinu za redom dobitnik je nagrade „Franchise Business Review’s Best in Category for Real Estate Award”. Svaki njihov ured na svijetu, pa tako i u Hrvatskoj, neovisan je po vlasničkoj strukturi i u svakodnevnom poslovanju no franšiza ih obvezuje na visoke profesionalne standarde i implementaciju globalnih vrijednosti na lokalnom tržištu. Mreža Sotheby´s agencija dizajnirana je tako da jedinstvenim personaliziranim uslugama povezuje najkvalitetnije nekretnine s najprestižnijim klijentima diljem svijeta. Prepoznatljivost i poslovni status SIR rezultat je ciljanog i kontinuiranog ulaganja u marketinške aktivnosti, operativnu podršku podružnicama, educiranje kadrova i razvoj poslovnih resursa, a mreža klijenata diljem svijeta primarni razlog zadovoljstva brojnim prodavateljima.
Za ulazak u odabrano društvo franšizera Sotheby’s International Realty potrebno je osim iznimne atraktivnosti destinacije zadovoljiti i niz poslovnih kriterija te složene procedure selekcije što je uspjelo tvrtki Porta Stella Luxury Estate d.o.o. odnosno Marku Pažaninu, direktoru Croatia Sotheby’s Int. Realty ureda sa sjedištem u Splitu. „Činjenica da je Sotheby’s odabrao Hrvatsku za širenje svoje mreže ureda za promet nekretninama potvrđuje rast ugleda naše zemlje u svijetu. Cilj nam je dovesti što veći broj kupaca koji će u Hrvatskoj imati svoj drugi, ili treći dom ali i potaknuti potencijalne investitore na ulaganje. Uz vrhunsku profesionalnu ekspertizu, naš ured u Splitu imat će pristup globalnoj mreži investitora i kupaca luksuznih nekretnina što je jedinstvena prednost na domaćem tržištu“ izjavio je Marko Pažanin.
Sotheby’s Int. Realty nudi personaliziranu uslugu svojim klijentima diljem svijeta nudeći im nekretnine u skladu s osobnim stilom života, a do statusa kojeg imaju među kupcima u svijetu veliku ulogu osim kvalitete usluge imaju i marketinške aktivnosti koje provode. Odličan su primjer među globalnim brendovima u ciljanoj implementaciji marketinških aktivnosti kojima promoviraju ponudu kombinirajući on i off line alate. Kriteriji za odabir nekretnina koje se promoviraju na globalnoj razini su vrlo visoki i teško ih je zadovoljiti no nije isključeno da će se u budućnosti i neka hrvatska nekretnina naći na stranicama partnerskih tiskovina Sotheby’s International Realtya kao što su The New York Times, Wall Street Journal, South China Morning Post, Architectural Digest, Bloomberg i drugih. Ekskluzivni im je partner u svakodnevnom poslovanju i dwell.com, a iznimnu posjećenost bilježe na platformama Sotheby’s Realtya kao što je odličan SIR YouTube kanal, profili na društvenim mrežama, Apple Tv, poznati magazin Art&Home i brojni drugi.
Izvrsnost u poslovanju reflektira se i na prihode pa je tako International Realty Affiliates LLC u 2015. godini samo u SAD-u zabilježio rekordnu zaradu u povijesti tvrtke na američkom tržištu sa oko 80 milijardi dolara vrijednosti prodanih nekretnina što je postignuto putem više od 100.000 transakcija i riječ je o porastu od 13% u odnosu na godinu prije.