„Hrvatski proizvodi preplavili su splitsku Rivu i to je još jedan dokaz da je akcija uspjela. Već dvadeset godina govorimo koliko je važno kupovati domaće i isticati hrvatsku kvalitetu. Potpora našem proizvođaču nikada nije bila potrebnija nego danas jer upravo oni stvaraju kvalitetan proizvod i omogućuju otvaranje novih radnih mjesta“, rekao je predsjednik HGK Luka Burilović otvarajući ovogodišnju sezonu akcije Kupujmo hrvatsko u Splitu na Rivi gdje se, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, uz prigodni program predstavlja stotinjak hrvatski tvrtki. „Ova ideja treba postati stil života svih 365 dana u godini“, dodao je Burilović.
„Vjerujte mi da strani gosti znaju za naše proizvode. Pred nama je izvrsna sezona i da ona ne bi bila samo sunce i more, moramo promicati i približiti svoje proizvode turistima“, rekao je ministar turizma Gari Cappelli naglasivši da je hrvatska kvaliteta poznata i da smo s takvom kvalitetom konkurentni.
„Zadovoljni smo što je obljetnica krenula iz našega grada. Domaći proizvod opire se kunkurenciji vrhunskom kvalitetom, a potrošači mu se uvijek vraćaju vjerno i odano“, rekla je povjerenica Vlade RH za Grad Split Branka Ramljak te dodala da kupovinom hrvatskog radimo višestruku korist našemu gospodarstvu.
Splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja kazao je da je riječ o sjajnoj manifestaciji jer kupovinom hrvatskog proizvoda jačamo gospodarstvo dok je provjerenik Vlade RH Andro Krstulović Opara istaknuo da su najvažniji ljudi koji stoje iza hrvatskog proizvoda, a time i hrvatskoga gospodarstva.
Građani na Rivi imaju priliku kušati najbolje od domaćih proizvoda te kupovati proizvode po pristupačnim cijenama, među njima i nositelje znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko koje HGK, kao dio Akcije, dodjeljuje već 20 godina.
Tijekom akcije dodjeljena je nagrada učenicima osnovnih, srednjih škola i studentima na temelju njihovih radova na temu važnosti kupovine hrvatskih proizvoda. Mobitele Vivax dobile su učenica OŠ Gripe Tia Božić za likovni rad i učenik OŠ Dobri Roko Hrgić za literarni rad na temu Kupujmo hrvatsko, učenica Petra Duspara iz Ekonomsko-birotehničke škole Split za esej na temu Važnost kupovine hrvatskih proizvoda te student Branimir Lažeta s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu za seminarski rad na temu Promocija akcije Kupujmo hrvatsko. Cilj je bio uključiti i naše najmlađe generacije – budućnost našega gospodarstva – u akciju.