SLAVONSKI BROD – Pred Đuro Đaković Grupom je, čini se, bolja budućnost. Godine koje će zasigurno donijeti još puno novih poslova kako na domaćem, tako i na europskom i svjetskom tržištu. Nagovijestili su to na susretu s novinarima u Slavonskom Brodu predsjednik Uprave Đuro Đaković Grupe Tomislav Mazal i član Uprave Marko Bogdanović, govoreći o poslovnim aktualnostima nakon provedenog procesa restrukturiranja i dokapitalizacije tvrtke koja danas, pod novim imenom – Đuro Đaković Grupa (bivši Holding) – zapošljava oko 950 radnika.
„U posljednje vrijeme bilježimo značajne uspjehe na europskom tržištu, nije to slučajnost, događaju nam se poslovni ugovori kakve Đuro Đaković nije imao godinama i to kod najvećih leasing operatera u Europi; od tri najveća dva su naša sadašnja kupca“, istaknuo je Mazal, te podsjetio na značajne iskorake tvrtke u sektoru energetike i industrije, ali i u samoj prodaji, samim time i povećanje prihoda. Prema riječima Tomislava Mazala, u prvom kvartalu ove godine ostvarena je neto dobit, prvi put nakon četiri godine promatrano u parcijalnom razdoblju. „Ta je dobit tim više značajnija u usporedbi s onom iz 2012. koju ponajviše zahvaljujemo proizvodnju Borbenog oklopnog vozila (BOV), a koje sada više nema“, naglasio je Mazal. Na osnovu svega ostvarenog, uvjerenja je kako će se pozitivan trend nastaviti i u 2017. godini, a ovu 2016. će završiti s pozitivnim poslovnim rezultatom.
„Đuro Đaković se, na neki način na mala vrata, vratio i u mostogradnju, što je izuzetno važno, jer dugi niz godina nismo imali tu proizvodnju, još od Maslenice“, naglasio je pak Marko Bogdanović te dodao da je u tijeku gradnja mosta za otok Čiovo. Konstrukcija mosta je u Đurinim pogodnima u Slavonskom Brodu i uskoro će ići na gradilište i početak montaže.
Više od 100 milijuna kuna uloženo je u tehnološki napredak tvrtke, pa se tako Đuro Đaković Grupa sada može pohvaliti i najsuvremenije opremljenom lakirnicom, zatim po prvi puta tehnologijom laserskog rezanja te između ostalog i prvim robotom za zavarivanjem japanske proizvodnje (u „Specijalnim vozilima“). „Jako puno smo uložili, ali to još nije dovoljno. Novi nam projekti dolaze, poslova će biti još, možda i novih radnih mjesta, a Đuro Đaković se ponovno etablirao kao tvrtka koja itekako puno može raditi“, zaključio je Tomislav Mazal.
Ivica Vlašić