Festivalska institucija i jedinstveni glazbeni fenomen u ovom dijelu regije službeno je najavio sedmo izdanje. Nikad bolji, nikad veći i s nikad jačim izvođačima, festival ULTRA Europe sedmi će se put, od 11. do 18. srpnja, pokloniti i zahvaliti svima onima bez kojih ovo povijesno putovanje ne bi bilo moguće. Brojna ovogodišnja osvježenja i nastupi iznenađenja, najnovija pozornica koja će se vinuti na poljudskom stadionu, više od 250 glazbenih zvijezda, nikad povoljnije regionalne ulaznice za domaće posjetitelje – Split i Hrvatska i ovo će ljeto postati glazbenom i destinacijskom prijestolnicom!
Sedam veličanstvenih uzvanika danas se okupilo na službenoj konferenciji za medije koja se održala u Central The Clubu, a sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, još su jednom potvrdili značaj i nemjerljive učinke najvećeg međunarodnog događanja u povijesti Hrvatske. „Jedan od glavnih razloga uspjeha festivala ULTRA Europe su građani Splita koji su od prvog dana pružili prijateljsku dobrodošlicu te prigrlili festival kao svoj. Među najčešćim komentarima naših posjetitelja su upravo ljudi Splita i Hrvatske, njihova pristupačnost i toplina, zbog kojih se žele vratiti opet“ – izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live te je dodao: „2013. godine planirali smo doseći brojku od pola milijuna posjetitelja u prvih pet godina. Danas, sedam godina kasnije, možemo ponosno reći da će 2019. obilježiti naš milijunti gost! Strateški razvoj usmjerili smo prema Aziji kako bi u narednim godinama broj posjetitelja iz Koreje, Kine i Japana bio znatno veći, a jednako smo fokusirani i na zemlje zapadne Europe. Naše projekcije su iznimno pozitivne pa se nadamo da ćemo već ove godine probiti brojku od 160.000 posjetitelja, a kako bi mogli ostvariti cilj od 180.000 posjetitelja, potrebna su daljnja ulaganja u smještajne jedinice, prometnu infrastrukturu te zračnu povezanost sa Splitom.“
Split je od dolaska festivala zabilježio razvoj infrastrukture u Zračnoj luci Split kao i prometnica, poboljšan je javni prijevoz, a u planu su i daljnja ulaganja. ULTRA Europe i Split u samo sedam dana ostvare preko 500 milijuna kuna, a od 2013. godine, riječ je od više od 2 milijarde kuna koje generiraju hrvatskoj ekonomiji i gospodarstvu. 35 milijuna kuna godišnje, odnosno 150 milijuna od 2013., te više od 300 milijuna kuna do kraja 2020. godine, brojke su koje pokazuju direktnu fiskalnu injekciju domaćoj ekonomiji. Prema istraživanju provedenom prošle godine među mlađom populacijom, Split je u top 10 najpoželjnijih destinacija, a više od 200 milijuna impresija koje festival generira godišnje, etablirao je upravo ove rezultate.
„ULTRA je zadnjih sedam godina dramatično promijenila sliku cijelog našeg grada i turizam u Splitu živi ne samo za ta tri dana, već cijelu godinu. Generator dobrih rezultata koje smo ostvarili i prošle godine je upravo ovaj veliki festival, a vjerujem da ćemo narednih godina još više zajedno rasti. Ono što je posebno važno i što s velikim zadovoljstvom ističem jest to da svi naši građani, koji su pred velikim pritiskom zbog dolaska velikog broja ljudi, na prijateljski način prihvaćaju i zapravo žele festival ULTRA Europe u našem gradu. Kad se tome pridoda i spremnost svih naših javnih službi, čemu svi svjedočimo proteklih godina, koje jako dobro upravljaju tim velikim masama, čiste i uređuju grad, održavaju javni promet te čine naš grad funkcionalnim za sve. Ove smo godine izdvojili značajna sredstva za organizaciju festivala i financiranje svih ovih elemenata, bez kojih teško da bismo mogli zadržati važnu poziciju na svjetskom turističkom tržištu, kao poželjane i sigurne destinacije“, izjavio je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Splita.
izvor : ULTRAEUROPE