Velik dio mikro i malih poduzetnika svoj proizvod i/ili uslugu ne predstavlja putem vlastite internetske stranice jer u tom procesu postoji nekoliko prepreka koje ih koče, a to su uglavnom nedostatak sredstava za operativno poslovanje, nedostatak komunikacijske strategije ili nedovoljno poznavanje prodajnih i promocijskih kanala.
Upravo je zbog toga Hrvatska gospodarska komora pokrenula projekt Web PoST koji već četvrtu godinu povezuje akademsku zajednicu i gospodarstvenike. Studenti Odjela za elektrotehniku i računarstvo Sveučilišta u Dubrovniku, u sklopu ovog projekta ugrađenog u kurikulum, poduzetnicima iz kategorije malih tvrtki (do tri zaposlenika) besplatno izrađuju internetske stranice.
Dubrovački studenti dosad su poduzetnike s toga područja obogatili za 47 internetskih stranica. „Trenutačno je više od 90 posto aktivnih stranica, što je ogledni primjerak korisnosti ovoga projekta. Nastojat ćemo razgovarati i s ostalim sveučilištima,ispitati njihov interes za sudjelovanjem te možda projekt WebPoST proširiti i na cijelu Hrvatsku“, ističe Luka Burilović, predsjednik HGK, objašnjavajući kako Web PoST omogućava studentima da se za vrijeme školovanja susretnu sa stvarnim potrebama tržišta rada, a gospodarstvenicima predstavlja koristan alat za poboljšanje poslovanja.
Uz Županijsku komoru Dubrovnik i Sveučilište u Dubrovniku, partner u ovom projektu je i Dubrovačko-neretvanska županija koja je osigurala nagrade najboljim studentima. Projekt se provodi od akademske 2012./2013. godine.