Studenti Ekonomskog fakulteta u Osijeku će kroz tri mjeseca imati mogućnostsurađivati s tvrtkom Žito kroz rad na četiri problemska zadatka u tematski različitim područjima interesa. Ovom suradnjom Žito, budući da ulazi u novudjelatnost, želi izgraditi brand i pozicionirati se na hrvatskom i inozemnim tržištima te omogućiti studentima da kroz rješavanje slučajeva pokažu svoje znanje, vještine i kreativnost te se na taj način predstave pred Žitom kao svojim budućim poslodavcem.
Nakon predaje konačnih rješenja u ožujku 2016. godine proglasit će se najbolji timovi u četiri problemska zadatka te će isti biti nagrađeni bogatim novčanim fondom kao i mogućnošću zapošljavanja u Žitu.
Povodom predstavljanja Žito case study natjecanja, 15.12.2015. godine, predsjednik Uprave tvrtke Žita Marko Pipunić održao je predavanje o razvoju tvrtke te o budućim planovima vezanim za poslovanje tvrtke u Auli Glagoljice Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Pipunić se dotaknuo pitanja vezanih za edukaciju mladih i mogućnostima koje se nude u našem okruženju ukazujući na to da uvijek treba vjerovati u sebe, ulagati u svoje znanje i vještine kao i na to da uvijek treba maštati i nikada ne odustajati bez obzira na ono što okolina kaže.
– Dobro je željeti iznad svojih mogućnosti jer nas želja motivira da idemo naprijed. Što želite? Biti bogati ili biti uspješni?, upitao je na kraju Pipunić.
Izvor/Lider