10 domaćih tvrtki na najvećem međunarodnom sajmu hrane i pića

10 domaćih tvrtki na najvećem međunarodnom sajmu hrane i pića

Međunarodni sajam svjetskog prehrambenog tržišta Anuga i ove je godine potvrdio da je vodeći događaj i nezaobilazno mjesto za sve dionike prehrambene industrije. Od 7. do 11. listopada u Kölnu posjetilo ga je 160.000 posjetitelja iz 187 zemalja. I ove godine organizator nacionalnog predstavljanja hrvatskih prehrambeno-prerađivačkih tvrtki je Hrvatska gospodarska komora.

”Nastup na Anugi je kao i obično ispunio svoje ciljeve. Tvrtke su ostvarile planirane poslovne kontakte, a tek će vrijeme pokazati njihovu kvalitetu. Bez obzira na sve suvremene načine komunikacije, internet, društvene mreže i sl., sajmovi su i dalje izrazito bitni prvenstveno iz razloga jer je to mjesto susreta s postojećim partnerima iz čitavog svijeta, a naravno i prilika za stjecanje novih. Dokaz tome je i činjenica da je ukupna izložbena površina na Anugi rasprodana i do godinu dana prije održavanja samog sajma.” rekla je Jasminka Dukić iz Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK.

U sklopu specijaliziranog sajma smrznute hrane Anuga Frozen Food pored velikih europskih proizvođača poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Nizozemske i Portugala, predstavili su se i proizvođači iz Hrvatske – Mlinar d.d. i Stil Pekarna d.o.o. Segment smrznute hrane jedan je od vodećih trendova u prehrambenoj industriji.

Sajam delikatesa Anuga Fine Food jedan je od najposjećenijih specijaliziranih sajmova u sklopu Anuge. Na zajedničkim nacionalnim štandovima sudjeluje velik broj zemalja koji predstavljaju svoje tipične prehrambene proizvode. Šesti put za redom, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore  i Hrvatska  ima svoj nacionalni paviljon na kojem se predstavljaju tvrtke: Apimel d.o.o.,  Arbacommerce d.o.o., Čakovečki mlinovi d.d., Hermes International d.o.o., Mygros d.o.o., Prodan Tartufi, Pršut Voštane d.o.o., Ragusa d.o.o. i  Uje d.o.o.

”Izrazito smo zadovoljni našim prvim nastupom na sajmu Anuga te početnim upitima, naročito za bučino ulje i specijalne vrste brašna koje su oduševile Europljane. Očekujemo da će dio upita rezultirati i konkretnim poslovima u bliskoj budućnosti.”, rekao je jedan od izlagača, Marko Štefulj, rukovoditelj prodaje Čakovečki mlinovi d.d.

Uz domaće, na sajmu je bilo više od 7400 izlagača iz više od 100 zemalja, koji su se predstavili na 10 stručnih sekcija sajma: Fine Food, Drinks, Chilled Food, Meat, Frozen Food, Dairy, Bread & Bakery i Hot Beverages, Organic, CateringTec und RetailTec