Discovery Communications jača međunarodni digitalni tim

Discovery Communications jača međunarodni digitalni tim

Kompanija Discovery Communications najavila je zapošljavanje novih suradnika, potaknuta stalnim promjenama u digitalnoj industriji. Francis Keeling, vodeći stručnjak digitalne glazbene industrije, pridružuje se Discoveryju kao stariji podpredsjednik međunarodnog digitalnog odjela.  Jay Trinidad, koji trenutno vodi Discovery sjeverne Azije, preuzima dodatnu ulogu izvršnog direktora za digitalna ulaganja. Eugene Huang je imenovan starijim podpredsjednikom odjela za razvoj i tehnologiju. Sva će trojica raditi pod vodstvom Michaela Langa, predsjednika odjela za međunarodni razvoj i Digital.

Kao podpredsjednik međunarodnog digitalnog odjela Francis Keeling će biti zadužen za sklapanje novih suradnji i stvaranje poslovnih prilika za Discovery, kako bi sadržaj bio dostupan za što više korisnika na svim zaslonima i kroz različite usluge. To podrazumijeva i aktivnu ulogu u OTT inicijativama Discoveryja, što uključuje i nedavno objavljeno zajedničko ulaganje s ProSieben, tržišnim liderom u Njemačkoj. Keeling će razvijati i pokretati nove digitalne proizvode rađene prema zahtjevima obožavatelja svih žanrova Discoveryja.

Keeling je do nedavno radio za Spotify, kao voditelj odjela za licenciranje. Prije toga je 10 godina radio za najveću svjetsku izdavačku kuću Universal Music Group. Kao voditelj digitalnog odjela nadzirao je prijelaz prodaje glazbenih izdanja s fizičkih na digitalne formate (download, stream, pretplate).

Lang je izjavio: „Francis je izvanredni digitalni stručnjak koji je pomagao transformirati glazbenu industriju kad su tehnološke promjene narušile njen poslovni model. Dolazi nam iz kompanije Spotify, koju iznimno cijenimo i koja je prepoznala digitalne potrebe svojih korisnika. Sretni smo jer u Discovery donosi svoje bogato iskustvo i znanje.”

Kao izvršni direktor za međunarodna digitalna ulaganja, sa sjedištem u Los Angeles, Jay Trinidad će biti zadužen na globalni rast Discovery brendova u digitalnom području. Trinidad je deset godina proveo u Google-u, kao jedan od generacije prvih zaposlenika i radio je na poslovima oglašavanja, istraživanja, strategije i razvoja (Chrome), a uzdigao se do pozicije voditelja marketinga za azijsko tržište. Trinidad  će preuzeti novu dužnost usporedo s trenutnim odgovornostima za Discovery Networks sjeverne Azije.

Eugene Huang se pridružio Discoveryju kao stariji podpredsjednik odjela za razvoj i tehnologiju. Radit će na razvoju Discoveryjevih međunarodnih proizvoda i usluga za sve platforme. Huang je u Discovery prešao iz American Expressa, gdje je radio kao podpredsjednik za strategiju i planiranje te razvijao inovativne sustave naplate i mogućnosti digitalne trgovine. Prije Amexa-a, bio je viši djelatnik vlade SAD-a u administraciji predsjednika Georgea W. Busha i  Baracka Obame.

Mike Lang je vezano za zapošljavanje Huanga izjavio: „Eugene u poslovanje donosi izvanredno tehničko znanje, koje će nam biti iznimno vrijedno u razvoju naših značajnih OTT projekata diljem Europe“. Lang je dodao: „U suradnji s digitalnim, kreativnim i lokalnom odjelima diljem naše globalne organizacije ovaj tim će pomoći poticanju digitalnog razvoja i ubrzavanja investicija i  promjena za Discovery. Naša mogućnost da privučemo digitalne stručnjake svjetske klase poput Francisa, Jaya i Eugena, govori mnogo o našim ambicijama kao i prilikama koje oni prepoznaju za brendove i sadržaj Discoveryja u svjetskoj digitalnoj ponudi.“

Tijekom zadnjih nekoliko godina Discovery je značajno povećao međunarodnu digitalnu aktivnost. Kao primjere izdvajamo suradnju s BAMTech Europe JV kojom se udvostručio rast broja pretplatnika za uslugu Eurosport Player, zatim novi OTT JV s ProSieben u Njemačkoj, pokretanje Discovery i Eurosport kanala s Amazonom u Ujedinjenom Kraljevstvu te nedavno najavljen Eurosport na Amazonu u Njemačkoj.