Touroperator ‘Uniline’ će na inozemnom tržištu promovirati PPS destinaciju Moja lijepa Slavonija kraj Save

Touroperator ‘Uniline’ će na inozemnom tržištu promovirati PPS destinaciju Moja lijepa Slavonija kraj Save

SLAVONSKI BROD – Predstavnici menadžmenta i prodajnog osoblja jednog od najvećih hrvatskih touroperatora – putničke agencije Uniline iz Pule borave ovih dana u PPS destinaciji ‘Moja lijepa Slavonija kraj Save’, u gradovima i mjestima s područja Brodsko posavske i Vukovarsko srijemske županije.

Cilj njihova studijskog putovanja i boravka u posavskome dijelu Slavonije suradnja je u projektu udruženog oglašavanja tijekom 2017., u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom; organizirano dovođenje turista na područje grada Slavonskog Broda i PPS destinacije „Moja lijepa Slavonija kraj Save“; zajedničko kreiranje turističkih proizvoda na domaćem i inozemnim turističkim tržištima te organizacija posjeta turističkih grupa sa njemačkog i austrijskog tržišta te iz dalekoistočnih zemalja.

Stoga je ovog petka, 31. travnja u Slavonskom Brodu formiran i sporazum o suradnji Turističke zajednice toga grada i Putničke agencije Uniline, kojega su potpisali Predsjednik Turističke zajednica Slavonskog Broda Mirko Duspara i Predsjednik Uprave Uniline-a Boris Žgomba. Kako je istaknuto, intencija je ove suradnje oglašavanjem turističkih potencijala, ponude i proizvoda PPS destinacije Moja lijepa Slavonija kraj Save na inozemnom tržištu, primarno u Njemačkoj i u Austriji, zapravo privući što više turista iz tih zemalja u ovaj dio Slavonije.

Putnička agencija Uniline iza sebe ima sjajne rezultate, a posluje na globalnom turističkom tržištu, dakle, na svim kontinentima te godišnje u Hrvatsku dovedu više od 350 tisuća inozemnih gostiju. „Već godinama ulažemo u razvoj kontinentalnog turizma te smatramo da se poslovanje mora razvijati i u ovim slavonskim krajevima, u kojima postoji jako dobra turistička usluga i infrastruktura.  Nova Gradiška, Slavonski Brod,  Županja i okolna mjesta tih gradova nude kvalitetan turistički proizvod, izvrstan turistički doživljaj, i ono što svaka destinacija mora imati, a to je motiv dolaska turista i gostiju. Ovdje to imamo, od  enogastronomije, do kulture i autentičnih narodni običaja. Nije dovoljno da samo vi znate da to imate. Moramo to online i kroz kvalitetan marketing promovirati po cijelom svijetu jer ne vidim ni jednog razloga zašto bilo koji dio svijeta ne bi bio zainteresiran za Slavoniju“, rekao je Boris  Žgomba.

U prilog tome idu i najnoviji podaci o razvijanju turističkih potencijala u Slavonskom Brodu, gradu koji je u 2016. ostvario 31,5 tisuću noćenja i koji širi i svoje smještajne kapacitete. Naime, grade se još dva hotela u samom centru grada, a u planu je i izgradnja hotela u baroknoj Tvrđavi Brod. Upravo je razgled brodske tvrđave tvrđavskih postava i susret s predstavnicima Brodske udruge tamburaša koja upravlja prvim svjetskim Muzejom tambura koji se nalazi u tvrđavskom kazamatu bio je prva destinacija posjeta predstavnika pulske putničke agencije u Slavonskom Brodu, a posjetili su također i gradove Županju i Novu Gradišku.

 

Ivica Vlašić